Grupa farb firmy Jotun przeznaczonych do malowania dachów
Witamy Państwa !!!
Jeżeli trafili Państwo na naszą stronę tzn. ,że poszukują Państwo farby do pomalowania swojego dachu.
Dlaczego mieliby Państwo użyć któregoś z naszych produktów ?
Może dlatego, że według nas i osób które ich używają na co dzień, są po prostu najlepsze.
Farby proponowane przez nas są w większości farbami stosowanymi w przemyśle okrętowym do ochrony obiektów narażonych na ekstremalne warunki pogodowe.
Wykonawcy chcący podjąć z nami współpracę mogą liczyć na dodatkowe zniżki w zakupach oraz pomoc techniczną. Wystarczy telefon do biura.
992,02 zł
Cena netto: 806,52 zł
1 237,68 zł
Cena netto: 1 006,24 zł
1 034,00 zł
Cena netto: 840,65 zł
Zastosowanie farb okrętowych do malowania dachu.
To jak będzie wyglądał i jak długo będzie po pomalowaniu Państwu służył w idealnym stanie Wasz dach zależy przede wszystkim od Was. Nawet najlepsza farba nic nie pomoże jeżeli niewłaściwie przygotujecie podłoże albo malować będziecie w nieodpowiednich warunkach lub nieodpowiednim sprzętem.
Niezależnie czy malujecie Państwo sami czy zlecacie malowanie profesjonalnej ekipie musicie zwrócić uwagę na:
- Całkowite usunięcie obecnie łuszczących się powłok malarskich poprzez mycie wysokociśnieniowe z dyszą rotacyjną, do uzyskania spójnego stabilnego podłoża. Dokładne odtłuszczenie dachu przy pomocy detergentu ,polecamy Emulsol RN Extra. ,dedykowany m.in. do blachy ocynkowanej, poprzez wytworzenie piany aktywnej lub naniesienie roztworu opryskiwaczem a następnie wyczyszczenie szczotkami nylonowymi.Należy zwrócić szczególną uwagę na zanieczyszczenia z sadzy przy kominie, plamy z soków okolicznych drzew.Następnie dokładne spłukanie czystą wodą i pozostawienie do wyschnięcia.
- Przeprowadzenie próby rozpuszczalnikowej w celu ustalenia kompatybilności z farbą którą będziemy przemalowywać.
- Dokładne wyczyszczenie i wykonanie zaprawek w miejscach pojawiających się śladów rdzy. Zaprawki polecamy przygotować farbą Jotun Conseal TU.W kolorze identycznym z kolorem farby nawierzchniowej. Wykonujemy je za pomocą pędzla solidnie wcierając farbę w miejsca uszkodzeń.
- Przeprowadzenie prostego testu nacięciowego(nacięcia krzyżowego) w celu sprawdzenia przyczepności starej powłoki.
- Farba Conseal TU na podłoża HDG (tj. ocynkowane zanurzeniowo) może nie mieć wystarczającej przyczepności do gładkiej powierzchni ocynku, gdyż „kotwi” się w podłożu mechanicznie, bez dodatkowych wiązań chemicznych. Lepiej zastosować wtedy podkład z farby Vinyguard SG 88.
Prosimy przeczytać wpis na blogu Samodzielne malowanie dachu farbami Jotun
Jeżeli chcą Państwo malować dach pędzlem lub wałkiem polecamy Państwu profesjonalną farbę akrylową Jotun Conseal TU .
Pomalowano nią już setki tysięcy metrów kwadratowych dachów i innych obiektów w całej Polsce.
Zadowoleni klienci polecają ją sąsiadom i znajomym. Farba nieosiągalna w marketach.
Produkt przemysłowy o parametrach użytkowych nieosiągalnych dla produktów konkurencji.
Kilkunastoletni okres trwałości koloru powoduje brak konieczności częstego malowania dachu.
Farba stworzona do malowania kontenerów dalekomorskich pracujących w trudnych warunkach.
Można malować nią oprócz dachów np. zbiorniki paszowe ,hale magazynowe,naczepy ,rynny ,płoty itp.
Te same właściwości ale wyższy połysk posiada farba klasy premium Jotun Pilot ACR.
Zalecany rozcieńczalnik Jotun Thinner no.7 .Bez rozcieńczalnika malowanie jest praktycznie niemożliwe. Farby są zbyt gęste.
Z kolei farba Jotun Pioner posiada mniejszą lepkość i nadaje się do malowania natryskiem powietrznym.
W przypadku stwierdzenie na dachu większej ilości ognisk rdzy należy pod farbę Jotun Pioner zastosować farbę podkładową Vinyguard SG 88.
Dla osób profesjonalnie zajmujących się malowaniem polecamy nasz artykuł na blogu JAK STOSOWAĆ FARBĘ PODKŁADOWĄ VINYGUARD SG 88
Więcej informacji przy poszczególnych produktach.
Przypominamy i ostrzegamy:
Otrzymujecie Państwo farby stworzone do użytku profesjonalnego. Wszystkie farby firmy Jotun są farbami rozpuszczalnikowymi. Należy przy malowaniu zachować szczególną ostrożność oraz bezwzględnie stosować parametry wymienione w kartach technicznych (karty TDS) i zapoznać się z kartami bezpieczeństwa (karty SDS) danego produktu. Za wady powłok spowodowane niestosowaniem parametrów wymienionych w kartach technicznych odpowiedzialność ponosi wykonawca.
Zapraszamy do naszego bloga https://jotun.olicondelta.pl/pl/n/list
oraz na konto na facebooku https://www.facebook.com/profile.php?id=100089621331550
Karty techniczne i karty bezpieczeństwa na stronach produktów