Strona główna sklepu

Malowanie dachów

Malowanie dachów

 

Farby Jachtowe

Poradnik Malowania dachu

Poradnik malowana

 

Elewacje drewniane

Farby Jotun do drewna elewacje drewniane

Mola i pomosty

Farby firmy Jotun molo

Farby i lakiery oraz bejce do ochrony drewna

Farby Jotun do drewna podbitki dachowe

Płoty i altanki

Farby Jotun do malowania altanek

Farby Proszkowe
Nowości
Witam Nasze nowości.
Molti-RS Super
Molti-RS Super

36,00 zł

29,27 zł

szt.
Malowanie proszkowe,błędy.

Choć w poprzednim odcinku wspomniałem o tym , że omówimy sobie najczęstsze problemy to jednak – na początku musimy skupić się na tym , jaki właściwie mamy problem?
Niestety , wśród wielu Malarni Proszkowych pokutuje stwierdzenie , że kontrolą jakości jest jedynie malarz , który w natłoku pracy powinien wyłapywać błędy na bieżąco , najczęściej zgłaszając je kierownikowi na zasadzie stwierdzenia „mamy problem” – a kierownik wtedy obdzwania aktualnych dostawców próbując zasięgnąć języka co się stało .


Warto by było , przeprowadzić wstępną kontrolę u siebie na miejscu ,aby już z pewnymi informacjami móc zwrócić się do producenta i oszczędzić sobie sporo czasu – a tym samym zgodnie z ideą „czas to pieniądz” również oszczędzić niepotrzebnych wydatków .

Dlatego podstawą KAŻDEJ malarni Proszkowej powinien być miernik lakieru , który zadziwiająco często jest używany w kontekście kupna używanych samochodów (by wykryć problemy z powłoką lakierniczą) – a niestety zbyt rzadko , w malarni by wykryć właściwie TE SAME problemy,

 

Gdy mamy już taki miernik ,powinniśmy (oczywiście po odpowiedniej kalibracji) przygotować się na mierzenie zarówno elementów płaskich , jak i wszelkiego rodzaju narożników , spawów , okolic otworów technicznych lub rewizyjnych .

Przykładowa sytuacja :
Jak to najczęściej wygląda : Malarz zauważa problem , zgłasza go do kierownika  który poświęca kilka dni roboczych aby umówić wizytę przedstawiciela farb proszkowych , który dokonując pomiarów potrafi celnie zidentyfikować problem.


Jak to powinno wyglądać : Malarz zauważa problem , zgłasza go do kierownika który poświęca kilka minut , zauważa on , że miernik lakieru wskazuje w miejscu spawów – wartość 3 krotnie przekraczającą normę grubości farby proszkowej , dzwoni do przedstawiciela farb proszkowych który – bardzo często – telefonicznie potrafi wskazać potencjalny problem i zaproponować jego metody rozwiązania.


Jak widzimy na powyższym przykładzie , niewielki wydatek i zakup odpowiedniego sprzętu to podstawa dobrej kontroli jakości , a tym samym – zaoszczędzonych pieniędzy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl